poniedziałek, 3 października 2011

Troche prywaty!

Ostatnio cały czas robię sesję dziecięce i w międzyczasie uświadomiłam sobie, że chyba wszystkie dzieci będą miały pamiątki z dzieciństwa tylko nie moja Matylda. Dlatego wspólnie z Rodzicielem MałegoDiabła postanowiliśmy nadrobić zaległości i wybraliśmy się do Kuźnicy. Matylda w spódnicy zrobionej przeze mnie i koralach babci Poli, próbowała pod naszą nieuwagę zjeść kilogram piasku- bo przecież czemu nie? Więc wyglądało to mniej więcej tak, że jak tylko oddaliłam się na kilka metrów aby zrobić zdjęcie- już do niej musiałam podbiegać i prosić- "Matylda, co zjadłaś? Matylda, wypluj to! Słonce, tego się nie je. Nie jedź piasku"
Po sesji mała Modelka spała dobre 4 godziny- więc to chyba znak, że musimy je częściej powtarzać ;)

Matylda- 10 miesięcy. Ależ ja ją uwielbiam! :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz