wtorek, 6 grudnia 2011

sesja ciazowa, sesja dziecieca, sesja rodzinna i wszystko co najlepsze! :)

Powiem szczerze, że nawet ciężko mi tę sesję zatytułować ze
względu na jej specyfikę. Mianowicie już wyjaśniam-
pewnego dnia zadzwoniła do mnie Kasia mówiąc, że chciałaby
zamówić sesję ciążową połączoną z rodzinną i dziecięcą,
a żeby było ciekawiej to będzie to podwójna sesja ciążowa
z tego względu, że najlepsza przyjaciółka Kasi- Justyna też jest
w ciąży i co ciekawe mają baaaardzo podobny termin porodu :)

No więc zabrałam się do pracy najpierw miałam przyjemność
fotografować najmłodszą modelkę w gronie mianowicie niespełna
dwuletnią Weronikę, która wspaniale wcieliła się w rolę Motylka
i wesoło skakała po łóżku. Później Kasia i Justyna pokazujące
swoje okrągłe brzuszki, dalej sesja rodzinna Kasi i Bartka z Weroniką
i na koniec plener w bardzo kolorowym, jeszcze jesiennym parku.

Ufff, udało mi się to wszystko opisać :)
Bardzo pozytywnie i energicznie to wszystko przebiegło.
A już w lutym będę miała przyjemność fotografować dwa małe Szkraby na
sesjach noworodkowych u Kasi i Justyny.

Tymczasem zapraszam do oglądania!






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz